Puhtauspalvelut

Kirkkonummen kunnan puhtauspalvelut vastaa noin 120 000 m2 siivouksesta yhteensä noin 80 rakennuksessa.

Puhtauspalvelut luo terveelliset, turvalliset ja viihtyisät ympäristöt tilojen käyttäjille. Laadukkaalla ja ympäristöystävällisellä siivouksella pidennetään kiinteistöjen ja pintamateriaalien elinkaarta.

Ammattimainen siivous edellyttää koulutettua henkilökuntaa, joka tuntee pintamateriaalit ja niiden oikeat puhdistus- ja hoitomenetelmät. Onnistunut lopputulos syntyy, kun työssä hyödynnetään nykyaikaista tekniikkaa. Kehitämme jatkuvasti työmenetelmiämme.

Asiakkaiden ja työntekijöiden hyvinvoinnin edistämiseksi käytössämme on Allergia- ja astmaliiton hyväksymiä sekä Pohjoismaisen ympäristömerkin Joutsenmerkin saaneita puhdistusaineita. Käytämme myös Aktiivivettä kahdessa kohteessa: Nissnikun yhtenäiskoulussa ja Winellska skolanissa.

Palvelujohtaja 050 364 7825

Puhtauspalveluesimies, alue 1, 040 126 9869