Perhetoiminta Kirkkonummella

Alkuvuodesta 2018 kirkkonummelaiset lapsiperhetoimijat (kuten kunnan avoin varhaiskasvatus, neuvola- ja kirjastopalvelut seurakunnat ja Luckan) alkoivat yhdessä suunnitella Perhetoiminta Kirkkonummella -verkkosivustoa. Suunnittelun tavoitteena oli luoda kaksikielinen sivusto, josta niin perheet kuin heidän kanssaan työskentelevät löytävät helposti yhdestä paikasta tiedot Kirkkonummella toteutuvista perheille suunnatuista tapahtumista ja palveluista.

Yhteistyö oli osa valtakunnallista hallituksen LAPE -kärkihanketta (2016-2018).

Kunnan uudistettua tapahtumakalenterinsa v. 2021 Perhetoiminta Kirkkonummella liitettiin osaksi kunnan verkkosivuja.

Vuonna 2020 käyttöön otetun logon on suunnitellut kirkkonummelainen Anne Kallving.