Etusivu / Asuminen ja ympäristö / Oikopolut / Anna palautetta Yhdyskuntatekniikalle / Kaavoitus

Kaavoitus

Vireillä olevat kaavat

Tietoa virellä olevista kaavoista ja niiden käsittelyvaiheista sekä nähtävilläoloajoista löytyy Kaavoituksen kotisivuilta Valmisteilla olevat kaavat ja Nähtävänä nyt.

Kunnan jäsenillä ja osallisilla on oikeus ilmaista mielipiteensä kaavaluonnoksesta ja kaavaehdotuksesta (muistutus). Mielipiteet on toimitettava ennen ko. kaavan nähtävilläoloajan päättymistä kirjallisina osoitteeseen:

Kirkkonummen kunta, Kirjaamo
PL 20, 02401 Kirkkonummi,
tai sähköpostitse osoitteeseen: kirjaamo@kirkkonummi.fi  ennen nähtävilläoloajan päättymistä.

Tulevat kaavahankkeet

Tieto tulevista kaavahankkeista löytyy kunnan Kaavoitusohjelmasta

Voimassa olevat kaavat

Kirkkonummen karttapalvelussa näkyvät voimassa olevat asema- ja yleiskaavat

Anna palautetta nimistösuunnittelusta

Palautetta nimistä, uusia nimiehdotuksia, ilmoituksia virheellisistä nimistä tai tarinoita paikanimistä voit antaa palautejärjestelmässä.