Kirkkonummen vapaa-aikapalvelut järjestävät jälleen yhdessä Kevätkarnevaalin lauantaina 15.4. klo 11–14. Kirjastotalo Fyyri täyttyy vapaa-aikapalveluiden toiminnan esittelystä!

Kevätkarnevaali on perinteisesti pidetty keväällä pääsiäisen jälkeisenä lauantaina. Mukana järjestelyissä ovat Kirkkonummen kansalaisopisto, kuvataidekoulu, musiikkiopisto, nuoriso- ja liikuntapalvelut sekä kirjasto- ja kulttuuripalvelut.

Ohjattua toimintaa Tuu ja Tee!-pajoissa sekä monipuolisia esityksiä

Tapahtumassa tulee olemaan monenlaista ohjelmaa koko perheelle, muun muassa Tuu ja Tee -pajoja eli musiikin, kuvataiteiden, käsityökoulun ja liikunnan työpajoja. Tervetuloa mukaan puuhaamaan Tuu ja Tee -pajoihin!

Tapahtuman tarkempi ohjelma ja aikataulu tiedotetaan lähempänä tapahtumaa.

Lauantaina 15.4. alkaa myös uusien oppilaiden ilmoittautuminen lukuvuodelle 2023-24 kuvataidekoulun ja musiikkiopistoon. Lisätietoja saa lähempänä ajankohtaa verkkosivuilta kirkkonummi.fi/kuvataidekoulu ja kirkkonummi.fi/musiikkiopisto.

Kirkkonummen kunnan vapaa-aikapalvelut järjestää vuoden 2023 aikana useita Tuu ja tee -tapahtumia. Keväällä ensimmäisenä vuorossa on Tuu ja tee: Perinteitä! kirjastotalo Fyyrissä tiistaina 28.2. klo 10–20.

Lue lisää: Tuu ja tee: Perinteitä! (tapahtumakalenteri)

Laita tapahtumien päivämäärät muistiin ja tule mukaan!