Omnian Nuorten työpajat

Omnian Nuorten työpajat tarjoavat työtoimintaa 17-29 -vuotiaille

Omnian Nuorten työpajat tarjoavat työtoimintaa 17-29 -vuotiaille työ-, opiskelu- tai työssäoppimispaikkaa vailla oleville espoolaisille, kirkkonummelaisille ja kauniaislaisille nuorille. Työtoimintaa järjestetään kahdeksalla ammatillisella työpajalla ja valmentavalla pajalla, ja työpajat sijaitsevat Espoon Viherlaaksossa sekä Kirkkonummella. Työpajoilta saat valmiuksia siirtyä koulutukseen tai töihin. Työpajajakson aikana ehdit tehdä tulevaisuuden suunnitelmiasi ja saat tukea suunnitelmiesi toteuttamiseen. Pääset asettamaan jaksosi tavoitteet sinulle sopiviksi. Nuorten työpajojen yksilövalmentajat tukevat sinua koulutus- ja työelämäasioissa, toimintakykyyn ja elämänhallintaan liittyvissä haasteissa sekä pääset mukaan monipuolisiin ryhmätoimintoihin.

Työpajajakso toteutetaan pääasiassa joko työkokeiluna tai kuntouttavana työtoimintana.

Tutustu työpajavaihtoehtoihin ja löydä oma juttusi!

Työpajoille on jatkuva haku. Lue lisää hakeutumisesta ja hae mukaan toimintaan!