Nuoriso- ja liikuntatilojen varaaminen ja vuokraaminen

Säännölliset käyttövuorot

Kuinka vuoroja haetaan?

1. Haku tapahtuu sähköisesti TIMMI –tilavarausjärjestelmässä, jonka käyttö edellyttää käyttäjäksi rekisteröitymistä joko yksityishenkilönä tai organisaation edustajana sekä hyväksymällä tilavarausjärjestelmän käyttöehdot (pdf).

2. Tiedot haettavissa olevista tiloista ja vuoroista löytyy järjestelmästä. Jos tila ei ole TIMMI:ssä, laita sähköpostia tilavaraukset(a)kirkkonummi.fi.

3. Kirjastotalo Fyyrin tiloihin ja niitä koskeviin käyttösääntöihin pääset tutustumaan tästä linkistä. Kirjaston tilat ovat suoravarattavia tiloja eli niihin ei tule tehdä varaushakemuksia Timmissä. Muussa tapauksessa (kun tilaan ei ole varausoikeutta) ota yhteyttä kirjasto@kirkkonummi.fi

4. Ohjeet TIMMI:n käyttämiseen täällä.

5. Voit tehdä varauksen vapaana olevaan ajankohtaan suoraan Timmissä. Varaus käsitellään ja päätös hyväksytystä tai hylätystä vuorosta lähetetään asiakkaan perustiedoissa olevaan sähköpostiin. Huomioithan, että TIMMI-sähköpostit voivat ohjautua joillakin sähköpostipalveluilla suoraan roskapostiksi.

6. Hyväksytyt vuorot ovat näkyvillä TIMMI-kalenterissa.

Varauskalenterin värikoodit:

– vihreä = vakiovuoro
– keltainen = yksittäinen varaus esim. kokous, vanhempainilta
– punainen = ottelu-/ pelitapahtuma
– oranssi = tapahtuma (esim. konsertti, kesäleiri)

Yksittäiset käyttövuorot

1. Katso tilavarausjärjestelmästä onko tarvitsemasi ajankohta vapaana. Jos ajankohta on vapaa, voit tehdä varauksen suoraan järjestelmään. Varaus käsitellään ja päätös hyväksytystä tai hylätystä vuorosta lähetetään asiakkaan perustiedoissa olevaan sähköpostiin.

2. Jos ajankohta on varattu, ota yhteyttä sähköpostitse tilavaraukset(a)kirkkonummi.fi. Kerro mihin tilaan ja ajankohtaan olet varaamassa tilaa sekä kerro syy varaukselle. Yksittäiset vuorot käsitellään aina tapauskohtaisesti.

Nuorisotiloja voit myös varata yksittäisiin tilaisuuksiin esim. lasten syntymäpäiviä varten ja tapahtumiin. Lisätietoja nuorisotilojen varauksista ja yksittäisistä käyttövuoroista saat tilojen nuoriso-ohjaajilta.

Kuka voi hakea?

Yhdistykset, järjestöt, kunnan omat toimijat, yksityiset henkilöt ja yritykset voivat varata ja vuokrata tiloja.

Hinnat

Kunnanhallituksen 9.12.2019 § 424 tekemän päätöksen mukaisesti 1.1.2020 alkaen Kirkkonummelle rekisteröidyiltä kulttuuri-, liikunta-, nuoriso-, terveys-, vammais-, veteraani-, eläkeläis-, asukas-, kylä- sekä Koti- ja koulu – järjestöiltä, aatteellisilta yhdistyksiltä ja vapaapalokunnilta ei peritä korvausta koulujen sekä nuorisotilojen liikuntasalien ja muiden huoneiden käytöstä, kun toiminta ei liity kaupalliseen toimintaan. Muilta toimijoilta maksut peritään Kunnan tilojen käytöstä perittävien korvausten (pdf) mukaisesti.

Poikkeuksena maksuttomuuteen ovat vapaa-aikapalveluiden hallinnoimat uimahallin allastilat ja lämmitettävä tekonurmi sekä Jokirinteen liikuntahallissa järjestettävät pääsymaksulliset tapahtumat. Näistä peritään maksut sivistys- ja vapaa-aikalautakunnan 3.3.2022 vahvistamien käyttökorvausten mukaisesti.

Apua vuorojen hakemiseen

Laita sähköpostia osoitteeseen tilavaraukset(a)kirkkonummi.fi. Sähköpostiin vastaavat nuoriso- ja liikuntapalveluiden TIMMI -tilavarausjärjestelmän pääkäyttäjät.

Apua vuorojen hakemiseen

Laita sähköpostia osoitteeseen tilavaraukset@kirkkonummi.fi
tai soita nuoriso- ja liikuntapalveluiden toimistoon puh. 040 126 9404.

TIMMI -tilavarausjärjestelmän käyttöohjeet.

Toimiston aukioloajat