Nuoret yläkouluikäiset ja sitä vanhemmat

Yksittäisten kerhojen tarkemmat tiedot avautuvat näkyviin painamalla ”Lisätiedot”

(päivitetty 18.1.2024)

Liikuntakerhot

MyHobby yläkoululaisten kuntosaliryhmät (keskusta)

Kuntosalivuorolla nuori opetetaan itsenäiseen ja turvalliseen harjoitteluun. Nuorelle ohjataan viikoittain omasta ohjelmasta liikkeitä, kunnes koko ohjelma on käyty läpi. Tämän jälkeen nuori siirtyy itsenäiseen harjoitteluun. Ohjaaja seuraa nuorten noudattavan annettuja ohjeita, jolloin voimme taata turvallisen ja ikätasolle sekä taitotasolle sopivan harjoittelun.

MILLOIN?

Kuntosali 1 -ryhmä 5.–9.-luokkalaisille: tiistaisin klo 17–18, 23.1.-7.5.2024.

Kuntosali 2 -ryhmä 7.–9.-luokkalaisille: tiistaisin klo 18–19, 23.1.-7.5.2024.

Kuntosali 3 -ryhmä 7.–9.-luokkalaisille: keskiviikkoisin klo 17–18, 24.1.-15.5.2024 RYHMÄ ON TÄYNNÄ

Kuntosali 4 -ryhmä 7.–9.-luokkalaisille: keskiviikkoisin klo 18–19, 24.1.-15.5.2024 RYHMÄ ON TÄYNNÄ

Kuntosali 5 -ryhmä 5.–6.-luokkalaisille: Torstaisin klo 16–17, 25.1.-16.5.2024

Kuntosali 6 -ryhmä 7.–9.-luokkalaisille: Torstaisin klo 15–16, 25.1.-16.5.2024

MSSÄ? Kirkkonummen Liikuntakeskus, Munkinmäentie 19.

LISÄTIEDOT: Toimintaa ei talvilomaviikolla. Ohjauskieli suomi.

ILMOITTAUTUMINEN: asiakaspalvelu@kirkkonummen-liikuntakeskus.net otsikolla MyHobby kuntosalivuoro. Ilmoita haluttu ryhmä ja nuoren nimi. Mukaan mahtuu 10 osallistujaa/ ryhmä, vuorot täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

MyHobby Kuntosalikerho 7.-9.-luokkalaisille (Masala)

Opetellaan kuntosaliharjoittelun perusteita. Oikeita tekniikoita sekä erilaisia tapoja harjoitella kuntosalilla. Kerhon aikana tulee tutuksi kyykyt, maastavedot sekä eri lihasryhmien harjoittelu laitteilla sekä vapailla painoilla. Kerhoon osallistuakseen ei tarvitse olla aiempaa harjoittelutaustaa kuntosalilta. Kerho antaa hyvät perustiedot ja valmiudet itsenäiseen, turvalliseen ja tehokkaaseen kuntosaliharjoitteluun.

Lisätiedot

MILLOIN? Perjantaisin klo 15.45–16.45, 26.1.–17.5.2024 (ei talvilomaviikolla eikä 29.3.)

MISSÄ? Joo.Arena (Seppä-Kallen kuja 1, 02430 Masala)

LISÄTIEDOT: Ohjauskieli suomi.

ILMOITTAUTUMINEN: miia@jooarena.fi, ryhmään mahtuu 10 osallistujaa.

MyHobby Toiminnallisen harjoittelun kerho 7.-9.-luokkalaisille (Masala)

Harjoitellaan monipuolista kehon käyttöä jokaisen tasolle sopivana. Kerhoon osallistuakseen ei tarvitse aiempaa kokemusta toiminnallisesta harjoittelusta. Toiminnallinen harjoittelu sisältää aerobista harjoittelua sekä lihaskuntoharjoittelua. Käymme läpi kyykkyjä, leuanvetoja, punnerruksia sekä haastamme lihasten lisäksi myös hengityselimiä. Harjoittelussa käytämme apuna sekä kehon omaa painoa että välineitä. Kerho antaa hyvät perustiedot kaikenlaiseen harjoitteluun itsenäisesti.

Lisätiedot

MILLOIN? Maanantaisin klo 15.30–16.30, 22.1.–13.5.2024 (ei talvilomaviikolla eikä 1.5.)

MISSÄ? Joo.Arena (Seppä-Kallen kuja 1, 02430 Masala)

LISÄTIEDOT: Ohjauskieli suomi ja ruotsi.

ILMOITTAUTUMINEN: miia@jooarena.fi, ryhmään mahtuu 10 osallistujaa.

MyHobby Kuntosalikerho 7.–9.-luokkalaisille (Veikkola)

Kuntosaliryhmä on tarkoitettu Kirkkonummen 7.–9. -luokkalaisille, joita kiinnostaa kuntosaliharjoittelu. Kevään aikana kerhokertoja on 12. Tunneilla perehdytään ammattitaitoisen ohjaajan johdolla kuntosalin laitteisiin, ohjelmointiin ja turvallisiin suoritustekniikoihin erilaisissa kuntosaliliikkeissä.

Lisätiedot

MILLOIN? Maanantaisin klo 16.30–17.30, 22.1.- 29.4.2024 (toimintaa ei viikolla 8, 13 ja 14)

MISSÄ? Veikkolassa Balanssiklubin tiloissa, Koskentie 3, 02880 Veikkola

LISÄTIEDOT: Lisätietoja ja poissaoloilmoitukset kerhon ohjaajalle Antti Lappeteläinen, antti.lappetelainen@balanssiklubit.fi. Ohjauskieli: suomi.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ. Ilmoittautuminen on sitova ja poissaoloista tulee ilmoittaa ohjaajalle sähköpostilla.

TALENT -kerho yli 12-vuotiaille (keskusta)

Talent on soveltavan liikunnan ryhmä kouluikäisille nuorille. Ryhmän harjoitteet vahvistavat erityisesti kehonhallintaa, ketteryyttä, liikkuvuutta, voimaa, koordinaatiota. Tunti rakentuu alkulämmittelystä sekä vaihtelevasti erilaisista liikuntaharjoitteista musiikkia, telineitä tai välineitä käyttäen, tunnilla voidaan tehdä kiertoharjoittelua tai pisteharjoittelua. Näissä treeneissä syke nousee, hiki saa tulla pintaan ja hauskaakin on! Lopuksi pidetään suosittu, rauhoittava venytys- ja rentoutushetki. Tavoitteena on tarjota nuorelle mielekäs ja innostava liikuntaharrastushetki.

Lisätiedot

MILLOIN? Keskiviikkoisin klo 18.45–19.40 ajalla 10.1.-8.5.2024 (ei talvilomalla eikä 1.5.)

MISSÄ? Laajakallion koululla, Laajakalliontie 4, 02400 Kirkkonummi

LISÄTIEDOT: Ohjauskieli suomi.

RYHMÄ ON TÄYNNÄvoit ilmoittautua varalle.

Kulttuuri- & mediakerhot

MyHobby Koodauskerho 7.–9. -luokkalaisille (etäkerho)

Pelinkehityksen ja koodauksen perusteisiin keskittyvässä kerhossa kurkataan pelien kulissien taakse mukavassa ja kannustavassa porukassa etänä Discordissa. Harrastuksessa pääset tutustumaan siihen, miten pelit käytännössä rakennetaan, miten tarinat, grafiikat ja animaatiot sulautuvat yhdeksi peliksi ja miltä näyttää koodiviidakko kaiken tämän takana. Kerhon jälkeen ymmärrät ja katsot pelejä taatusti aivan uusin silmin! Harrastukseen osallistuaksesi et tarvitse ennakko-osaamista ohjelmoinnista. Hyppää mukaan nyt!

Lisätiedot

MILLOIN? Keskiviikkoisin klo 17.00–18.00, 24.1.-17.4.2024 (ei talvilomaviikolla)

MISSÄ? Ohjaus toteutetaan etänä Discordissa

LISÄTIEDOT: Suosittelemme kerhossa käytettävän kannettavaa/tietokonetta. Järjestäjänä Inchoach. Kysymykset voitte välittää sähköpostitse koordinaattori@incoach.fi. Ohjauskieli suomi.

RYHMÄ ON TÄYNNÄ, voit ilmoittautua varalle

Harrastuskoordinaattori