Etusivu / Asuminen ja ympäristö / Maankäyttö ja liikenne / Kartat ja paikkatiedot / Numeeriset kartta-aineistot

Numeeriset kartta-aineistot

Tontti- ja paikkatietopalvelut tuottaa, ylläpitää ja myy kunnan eri kartta- ja paikkatietoaineistoja.

Numeerisia kartta-aineistoja (esim. DWG-muodossa) ja ilmakuva-aineistoja voi tilata numeerisen aineiston tilauslomakeella

Tilauslomakkeen kautta tilattujen aineistojen hinnat löytyvät hinnastosta.

Pdf-muotoisia karttoja voi ladata ja tulostaa maksutta kunnan karttapalvelusta

Numeerisia kartta-aineistoja ovat mm. kaavan pohjakartta (kantakartta), opas-, kaava-, johtokartta sekä erilaiset teemakartat. Muita paikkatietoaineistoja ovat mm. kiintopistetiedot, ilmakuvat ja laserkeilatut korkeuspisteaineistot.

Kirkkonummen kunnan paikkatietojärjestelmä käyttää pääkaupunkiseudun yhteistä valtakunnallista ETRS-GK25-tasokoordinaatistoa ja N2000-korkeuskoordinaatistoa, ja kaikki paikkatietoaineistot ovat näissä koordinaatistoissa.

Yhteystiedot:

Markku Korhonen