Kirkkonummen perusturvapalvelut myy tarpeettomiksi jääviä toimistokalusteita ja -tarvikkeita. Kalusteet myydään Perhekeskuksen työtilasta, joka on muuttanut 1.12. avattuun Kirkkonummen hyvinvointikeskukseen.

Myynti tapahtuu to 15.12. klo 9.00 – 16.00 Perhekeskuksessa, Asematie 3 B, 2. krs, 02400 Kirkkonummi. Asematie on kävelykatu. Pysäköintipaikat sijaitsevat rakennuksen toisella puolella osoitteessa Asemankaari 1. (Kirkkonummen ostari)

Myytävänä on mm. sähköpöytiä, kirjoituspöytiä, työtuoleja, asiakastuoleja ja säilytyskalusteita. Hinnoittelu paikan päällä kunnon mukaan alkaen 10 euroa.  Kalusteet ovat suoraan käytössä olleita ja kunto vaihtelee hyvästä – välttävään. Kalusteet myydään siinä kunnossa, missä ne ovat myyntihetkellä.

Toimistotarvikkeita, esim. mappeja annetaan ilmaiseksi.

Ensisijainen maksutapa pankkikortti. Myös käteismaksu on mahdollinen.

Kalusteille on mahdollista tilata kuljetus kunnan työllistymisyksikkö Toimarilta Kirkkonummen alueella tai noin 20 km säteellä Perhekeskuksesta. Kuljetuksen hinta on 10 euroa/asiakas, jos tuotteet mahtuvat yhteen autoon.