MyHobby ja TALENT -harrastusryhmät

Suurin osa maksuttomista lasten ja nuorten kevään harrastusryhmistä käynnistyvät viikolla 4. Tarjolla muun muassa kädentaitoja, kuntosalitoimintaa, musiikkia ja liikuntaryhmiä. Osaan harrastusryhmistä on jo ilmoittautumiset käynnissä. Harrastuksia lisäillään vielä, joten sivua kannattaa seurailla!

Maksuttomat MyHobby-ryhmät ovat suunnattu kouluikäisille lapsille ja nuorille, TALENT-ryhmät puolestaan lapsille ja nuorille, jotka tarvitsevat erityistä tukea.

Maksuttomat harrastusryhmät ovat osa Kirkkonummen kunnan lasten ja nuorten maksuttoman harrastustoiminnan toteuttamista. Kirkkonummen kunta on saanut valtionavustusta harrastusryhmien toteuttamiseen Etelä-Suomen aluehallintovirastosta.

Lisätietoa harrastustoiminnasta www.kirkkonummi.fi/vapaa-aika tai sähköpostitse harrastustoiminta@kirkkonummi.fi