Kirkkonummen kunnan yhdyskuntatekniikan palvelualue on aloittamassa Munkinmäentien katu- ja rakennussuunnittelua. Munkinmäentie suunnitellaan Purokummuntien liittymästä Munkinmäentien sillalle asti. Myös osa Purokummuntietä suunnitellaan tässä hankkeessa.

Suunnitteluun liittyen alueella tullaan tekemään maastomittauksia ja maaperätutkimuksia. Maastotyöt tehdään kesän 2022 aikana ja niitä mahdollisesti täydennetään suunnittelun edetessä.

Alueen asukkaille ja asiasta kiinnostuneille pidetään asukastilaisuus, kun suunnittelu on edennyt riittävän pitkälle. Tilaisuudessa esitellään laadittuja suunnitelmaluonnoksia.

Lisätietoa hankkeesta saa laittamalla sähköpostia osoitteeseen katusuunnittelu@kirkkonummi.fi