Ikäihmisten palveluiden Muistipoliklinikka muuttaa keskiviikosta 20.4. 2022 alkaen keskustan terveysaseman pihapiirin punaisesta rakennuksesta Perhekeskukseen.

Perhekeskus sijaitsee Kirkkonummen Ostarin toisessa kerroksessa, osoitteessa Asematie 3 B, 02400 Kirkkonummi. Sisäänkäynti tapahtuu musiikkiopiston puuhuvilaa vastapäätä.

Asematie on kävelykatu. Pysäköintipaikat sijaitsevat rakennuksen toisella puolella osoitteessa Asemankaari 1. Pysäköidä voi sekä ulos että parkkihalliin. Parkkihallista pääsee Perhekeskukseen suoraan hissillä.

Muistipoliklinikalla on sekä geriatrin, muistihoitajan että muistikoordinaattorin vastaanotto. Jo ajan varanneille asiakkaille laitetaan viesti muuttuneesta sijainnista ja ohje saapumiseen.