Etusivu / Varhaiskasvatus ja opetus / Opetus ja koulutus / Perusopetus / Koulut / Suomenkieliset peruskoulut / Masalan koulu

Masalan koulu

Suomenkielinen peruskoulu, vuosiluokat 1-6. Masalan alue.

Masalan koulu sijaitsee Masalan keskustassa Luoman kylässä, Kuninkaantien varrella. Koulu on ollut toiminnassa 55 vuotta.
Uusi koulurakennus valmistui kahdessa osassa vuonna 2011.Masalan koulu on yleissivistävä, perusopetusta antava 1-6 luokkien koulu.
Sen tehtävänä on kehittää oppilaiden perusvalmiuksia, tukea monipuolista kasvua ja antaa elämässä tarpeellisia tietoja ja taitoja.
Painotamme hyvää perusopetusta ja käytämme monipuolisia opetustapoja ja –menetelmiä. Kaikki oppiminen tapahtuu
tavoitteellisena opiskeluna opettajan ohjauksessa ja vuorovaikutuksessa vertaisryhmän kanssa. Koulussa toimii lisäksi kolme pienluokkaa tiiviissä yhteistyössä yleisopetusluokkien kanssa.

Keskeisiä arvojamme ovat vastuullisuus, tasa-arvo, yksilöllisyys ja yhteisöllisyys.

Tästä pääset Masalan koulun omalle sivulle

Kouluun ilmoittautuminen

Hommaksenkuja 5