Maksuttomat ryhmät

MAKSUTTOMAT VESIJUMPAT

Herätä kehosi rennolla, mutta tehokkaalla 35 minuuttisella vesijumpalla. Mukaan pääset pelkällä uimahallin sisäänpääsymaksulla! Taso 1-2.

Tiistai

06.30-07.05    AAMUVIRKKUJEN VESIJUMPPA, taso1-2, iso allas, matala osa

07.30-08.05   AAMUVIRKKUJEN VESIJUMPPA, taso1-2, iso allas, matala osa

Torstai

06.30-07.05    AAMUVIRKKUJEN VESIJUMPPA, taso1-2, iso allas, matala osa

07.30-08.05    AAMUVIRKKUJEN VESIJUMPPA, taso1-2, iso allas, matala osa

Perjantai

07.30-08.05    AAMUVIRKKUJEN SYVÄVESIJUMPPA, taso1-2, iso allas, syvä osa

ARKI LIIKKEELLE! Maksuttomat lyhytkurssit

Huom! Ilmoittautuminen liikuntapalveluihin!

SAUVAKÄVELYKURSSI, taso 1                                      

Torstaisin klo 11.30-12.30

Kurssi 1) 7.9-28.9.2017 (401), Kurssi 2) 26.4.-24.5.2018 (Huom! EI 10.5.) (402)

Opi sauvakävelemään oikein ja tehokkaasti. Sauvakävelystä kiinnostuneille henkilöille tarkoitettu lyhytkurssi. Yhteiset alkulämmittelyt ja loppuvenyttelyt ulkona. Lähtö uimahallin pääovien edestä. Säänmukaiset liikuntavarusteet ja juomapullo mukaan! Mahdollisuus lainata sauvat.

TASAPAINOILLEN VARMEMMAKSI –KURSSI (403), taso 2-3                                    

Torstaisin klo 11.30-12.30  

5.10.-7.12.2017 (Huom! EI 19.10.)

Kurssilla tehdään erilaisia tasapainoharjoitteita ja lisäksi vahvistetaan alaraajoja ja keskivartalon tukilihaksia yhdessä jumpaten. Kurssin tavoitteena on oppia itsenäisesti vahvistamaan ja ylläpitämään omaa tasapainoa kaatumisriskin vähentämiseksi. Lihaskuntoharjoitteita tehdään seisoen ja lattiatasolla. Kurssi sopii henkilöille, joiden tasapaino on jo hieman heikentynyt. Ei apuvälineitä käyttäville. Uimahallin alasali.

RYHTIÄ ELÄMÄÄN-KURSSI (404), taso 2

Torstaisin klo 11.30-12.30    11.1.-15.2.2018

Tule aloittamaan vuosi 2018 aktiivisesti yhdessä jumpaten! Ryhtiä elämään-kurssilla keskitytään erityisesti niska-hartiaseudun alueeseen ja tehdään ryhtiä parantavia lihaskuntoharjoitteita. Tarkoituksena on antaa yhdessä liikkuen kurssilaisille vinkkejä itsenäiseen ryhdin parantamiseen. Lihaskuntoharjoitteita tehdään erilaisia välineitä käyttäen seisoen ja lattiatasolla. Yhteiset alkulämmittelyt ja loppuvenyttelyt. Uimahallin alasali.

VESIJUOKSUKURSSI (405), taso 1 Huom! Uimahallin sisäänpääsymaksu.               

Torstaisin klo 11.30-12.15    1.3.-29.3.2018

Kurssilla vesijuostaan yhdessä ja samalla harjoitellaan oikeaa ja ergonomista vesijuoksutekniikkaa. Tarkoituksena myös ideoida erilaisia tapoja, joilla tuoda vesijuoksuun vaihtelua. Kurssi sopii vasta-alkajille. Uimahalli, iso allas.  

VERTAISOHJAAJIEN RYHMÄT

Ryhmiä ohjaa liikuntapalveluiden kouluttamat vapaaehtoiset vertaisohjaajat. Avainasemassa on iloinen tekeminen ja rento yhdessäolo. Liikuntamuodot ovat helppoja. Mukaan toimintaan ovat tervetulleita kaikenikäiset ja -kuntoiset naiset ja miehet. Maksuton toiminta, ilmoittautuminen liikuntapalveluihin.

Tiistai

08.00-09.30   SENIOREIDEN KUNTOSALI (500), Veikkolan koulu

Keskiviikko ja perjantai  

Huom! Ryhmät kokoontuvat 2 kertaa viikossa.

12.00–13.30  LIHASKUNTOJUMPPA, VOIMAA JA KESTÄVYYTTÄ ARKEEN (ryhmä 1) (501), uimahalli, alasali

14.00–15.30  LIHASKUNTOJUMPPA, VOIMAA JA KESTÄVYYTTÄ ARKEEN (ryhmä 2) (502), uimahalli, alasali

Torstai

10.00-11.00   SAUVAKÄVELY / KÄVELY (503), Kokoontuminen: Veikkolan nuorisotila

14.30–16.00  SENIOREIDEN KUNTOSALI (504), Veikkolan koulu

Perjantai

14.00-14.45   TUOLIJUMPPA (505), Palvelukeskus

18.00-19.00   TANSSITUOKIO KEHITYSVAMMAISILLE (506), Työkeskus

11.8., 1.9., 22.9., 13.10., 3.11., 24.11., 8.12.               

(kevään 2018 päivämäärät ilmoitetaan myöhemmin asiakkaille)

Lisätietoja antaa vertaisohjaaja, Sari Paajanen puh. 050-3372055

 

 

KAUDET

10.12.2017 ja 8.1.-31.5.2018.

Ei ohjattua toimintaa: 19.- 20.10.2017, 19.–25.2.2018, 26.2.2018 ja 10.5.2018.