Luckan

Luckan Kyrkslätt

Mitä: Matkailuneuvonta, ruotsinkielisiä sanoma- ja aikakausilehtiä, kirjallisuutta. Palvelemme paikan päällä ja verkossa. Tarjoamme laajan valikoiman aktiviteetteja kaiken ikäisille, ja meillä on myös erityisiä aloitteita uusille kuntalaisille. Kyrkslättnejdens ungdomsförbund KNUF r.f. ylläpitää Luckan Kyrkslättiä.

Osoite: Kauppakeskus Kirsikka, Saloviuksentie 3, 02400 Kirkkonummi

Puhelin: 09 296 3830

Verkkosivut: kyrkslatt.luckan.fi

Sosiaaliset mediat: Facebook: Luckan Kyrkslätt/KNUF, Instagram: luckan_kyrkslatt

Aukioloajat: Arkisin klo 9-16 (heinäkuussa klo 11-14), lauantaisin klo 11-14 (suljettu kesä-, heinä- ja elokuun lauantait)

Lastenkulttuuria lähellä sinua!

Luckan Kyrkslätt tarjoaa lapsille ja perheille suunnattua ruotsinkielistä kulttuuriohjelmaa Kirkkonummella ja lähiseudulla. Toimintaan kuuluu perhekahvilat, kerhoja, leirejä ja avoimia kulttuuriohjelmia

Neuvontaa nuorille ruotsiksi

Luckan Unginfo tarjoaa neuvontaa, ohjausta sekä koulutusta 13-29-vuotiaille sekä nuorisoalan ammattilaisille.

Integraatiotoimintaa Luckanissa

Luckan Integration ja Life in Kirkkonummi tarjoaa henkilökohtaista neuvontaa, työpajoja, sosiaalisia tapaamisia ja mentorointia maahanmuuttajille. Meillä on erityisosaamista integraatiosta pääkaupunkiseudulla ruotsiksi.

Myymälä

Luckan myy Ticketmasterin, Lippupisteen ja Netticketin tapahtumalippuja. Meillä on myös suomenruotsalaista musiikkia ja pelejä myynnissä. Ruotsinkielisiä lastenkirjoja ja kotiseutukirjallisuutta. Tavallisimmat pankki- ja luottokortit käyvät meillä sekä Smartum, E-passi, Edenred ja Easybreak.

Neuvontaa

Kunnan matkailuneuvontapiste toimii Luckanissa.  Meillä on esitteitä kunnan matkailukohteista, pyöräilyreiteistä sekä tietoa kulttuuritapahtumista ja kursseista, vapaa-ajan toiminnoista. Voit myös katsoa verkosta Visit Kirkkonummi sivuilta.

Kulttuuria

Kulttuurikeskus järjestää vuoden aikana tapahtumia kuten teatteriesityksiä, konsertteja, kirjailijatapaamisia, kursseja ja työpajoja eri kohderyhmille. Kirkkonummen lucianeito ja Svenska veckan kuluu myös ohjelman tarjontaan. Täällä on lukunurkka, kirjanvaihtohylly ja meillä on taidenäyttelyitä. Toimintamme on yleishyödyllistä.

Kyrkslätts Nyheter

Knuf tuottaa ruotsalaisen Kyrkslätt nyheter -uutissivuston sisältöä, joka julkaistaan ​​joka sunnuntai paikallislehdessä Kirkkonummen sanomat.
Kirkkonummella, Siuntiossa ja Inkoossa levitettävä sanomalehti tavoittaa verkossa 28 000 kotitaloutta ja lukijaa viikoittain. Voit lukea sen sähköisesti täältä.

Yhdistyksillä on mahdollisuus tiedottaa kokouksista ja tapahtumista maksutta tällä ruotsinkielisellä sivulla Yhdistyksen uutispalstalla. Lähetä tekstisi osoitteeseen kyrkslatt@luckan.fi viimeistään keskiviikkona, jotta tiedot julkaistaan ​​viikonlopun lehdessä.