Kirkkonummen Liiku mun kanssa! -hankkeen koordinaattori Essi Kaipainen palkittiin 3.5.2022 Liikkuen läpi elämän -seminaarissa Turun Logomossa. Essi palkittiin Liikkuva varhaiskasvatus -ohjelmassa Liikuttava kollega -palkinnolla. Onnea Essi!

Essi toimii Liiku mun kanssa! koordinaattorina koko kunnan varhaiskasvatuksen kanssa yhteistyössä. Hän muun muassa kouluttaa, ideoi ja toteuttaa liikkuvampaa varhaiskasvatusta yhdessä varhaiskasvatuksen henkilöstön kanssa ja rinnalla.

Omalla työllään Essi luo mahdollisuuksia lasten liikkumiseen sekä päiväkotien, asukaspuistojen ja perhepäivähoitajien työhön. Samalla hän on työskennellyt laajasti eri yhteistyötahojen kanssa ja innostanut eri hallinnon aloja mukaan kehittämistyöhön. Hänellä on huikeita ideoita ja hän on innostunut työstään, mikä näkyy myös hänen työssään. Essi on innostava, loistava yhteistyökumppani! Hänellä on upea asenne ja hienoja ideoita. Muun muassa näin Essin kollegat perustelivat hänen ehdokkuuttaan Liikuttava kollega -sarjassa.

Essi on myös yksi Kirkkonummiseikkailun pääarkkitehdeista. Täältä pääset tutustumaan Kirkkonummiseikkailun kohteisiin ja tehtäviin.

Palkittu itse on huomiosta otettu.

– On hienoa saada työskennellä mahtavassa työyhteisössä, joka on innostava ja salliva. Se mahdollistaa luovuuden työssä.

Kysymykseen Mikä tekee sinusta mahdollistajan? Essi vastaa näin.

– Aito kiinnostus tehdä ja kehittää lasten liikuntaa, halu olla avuksi sekä luova ja ratkaisukeskeinen lähestymistapa työhön.

– Yhdessä varhaiskasvatuksen henkilöstön kanssa luomme ja kehitämme liikunnallista toimintakulttuuria, Essi iloitsee.