Lapsiperheille suunnattu matalan kynnyksen sähköinen palvelukanava Pyydä apua –nappi aloittaa Kirkkonummella 1.4.

25.02.2019 15:55

Kategoria: Palvelut Info, asiointi, päätöksenteko ja hallinto

Kaipaatko tukea lapsiperheen arjen keskelle? Haluaisitko jutella jonkun kanssa tai kysyä neuvoa vanhemmuuteen, perhe-elämään tai lapsiisi liittyen?

Kunnan verkkopalvelussa avataan 1.4.2019 alkaen nappi, jota painamalla kuka tahansa voi pyytää apua tai palvelua, jättää yhteydenottopyynnön tai kysyä jotain – koska tahansa, missä tahansa. Otamme sinuun yhteyttä puhelimitse 1–3 arkipäivän kuluessa. Valitettavasti emme voi hoitaa asiaasi sähköpostilla tietoturvaan liittyvistä syistä. Soitamme Sinulle takaisin.

Pyydä apua -lomake on tarkoitettu ainoastaan Kirkkonummen kuntalaisille.

Lomakkeella jättämiäsi tietoja käsittelevät Kirkkonummen kunnan perhepalveluiden ammattilaiset. He ohjaavat tarvittaessa kysymyksesi eteenpäin oikealle taholle, joka vastaa Sinulle 1-3 päivän kuluessa. Tallentamasi tiedot poistetaan lomakkeelta, kun ammattilainen on ottanut sinuun yhteyttä puhelimitse. Sosiaalihuollon asiakkuuteen liittyvät tarpeelliset tiedot kirjataan sosiaalihuollon asiakasrekisteriin .

Lisätietoja uudesta toiminnasta antaa sosiaalityön päällikkö Sirkku Pekkarinen-Keto, p. 040 756 1411 ja perhepalveluiden johtava sosiaalityöntekijä Veronica Lundqvist, p. 040 759 1149.

Pyydä apua -nappi