Lasten ja nuorten kesässä on tänä vuonna tarjolla paljon erilaisia leirejä ja kerhoja. Toimintaa järjestetään mm. erilaisten puuhaleirien, musiikin, liikunnan, taiteen, teatterin, ja luonnon parissa keskustassa, Masalassa ja Veikkolassa. Kesätoiminnan järjestäjinä ovat Kirkkonummella toimivat yhdistykset ja järjestöt sekä Kirkkonummen kunnan vapaa-aikapalvelut.

Lue kesätoiminnan tarjonta Lasten ja nuorten kesä Kirkkonummella 2022 -esitteestä (pdf).

Harrastuspaku kiertää jälleen ympäri kuntaa

Kesälomalla tarjotaan myös maksutonta Harrastuspaku -toimintaa lapsille ja nuorille. Kunnan ainutlaatuinen ja innovatiivinen toiminta Harrastuspakulla tuo välineet sekä liikkumismahdollisuudet lasten ja nuorten lähelle. Pysähdyspaikkoina toimivat esimerkiksi koulujen piha-alueet, liikuntapaikat, puistot, uimarannat ja torialueet, joissa on tilaa porukalla pelata ja touhuta. Toimintaa tarjotaan keskustassa, Veikkolassa, Masalassa sekä haja-asutusalueilla. Harrastuspakun tarkan aikataulun löydätte osoitteesta www.kirkkonummi.fi/harrastuspaku jonne kesän aikataulu päivitetään 25.5. mennessä.

Kesätoiminnan tarjontaa päivitetään lasten ja nuorten harrastustoimintaa -sivulle

Kesätoiminnan tarjontaa päivitetään lasten ja nuorten harrastustoimintaa -nettisivulle kesän koronarajoitukset huomioon ottaen. Vapaa-aikapalvelut noudattaa toiminnassaan Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL), opetus- ja kulttuuriministeriön (OKM), aluehallintovirastojen, Työterveyslaitoksen sekä kunnan ohjeita koronaan liittyen.

Lisätiedot esitteestä
Harrastuskoordinaattori Erica Mäki-Ullakko, harrastustoiminta@kirkkonummi.fi