Etusivu / Vapaa-aika / Vapaa-aika ja harrastukset / Liikunta / Ohjattu liikunta / Lapset ja nuoret

Lapset ja nuoret

KEVÄTKAUSI 15.1 – 28.4.2024

HINNAT

Uimakoulut: 40,40 € + uimahallin sisäänpääsymaksu

ILMOITTAUTUMINEN

www.kuntapalvelut.fi/kirkkonummi

Maanantai

Klo 17.30 – 18.15  ERITYISLASTEN ALKEIS-JATKOUIMAKOULU (182), terapia-allas, VIP-tila

Klo 18.15 – 19.00  ERITYISLASTEN ALKEIS-JATKOUIMAKOULU (183), terapia-allas, VIP-tila

Klo 19.15 – 20.00  ERITYISLASTEN / -NUORTEN JATKOUIMAKOULU (184), iso allas, VIP-tila

Lasten ja nuorten ryhmien tuntikuvaukset

ERITYISLASTEN ALKEIS-JATKOUIMAKOULU

Erityistukea tarvitsevien lasten uimakoulu alkaen 5- vuotiaille, uimataidottomille tai lapsille, jotka uivat itsenäisesti 10 metriä. Tukihenkilö on vedessä välttämätön. Tavoite on uinnin alkeiden opettelu sekä yksilöllisen uimataidon vahvistaminen. Tunti sisältää yksilöllistä uimaopetusta lapsen taitotasoa kunnioittaen. Uimakoulussa on mahdollisuus suorittaa uimamerkki.

ERITYISLASTEN/ -NUORTEN JATKOUIMAKOULU

Tarkoitettu erityistukea tarvitseville lapsille/nuorille, jotka osaavat uida itsenäisesti väh. 25 metriä isossa altaassa sekä uskaltavat laittaa kasvot veteen. Yksilöllistä harjoittelua tukihenkilön kanssa. Tukihenkilöä suositellaan ainakin ensimmäisillä kerroilla. Uimaopettajan kanssa voi kauden aikana keskustella tukihenkilön tarpeellisuudesta.

Huom! Tukihenkilön on tarkoitus olla vedessä lapsen kanssa. Ohjaaja antaa tukihenkilölle ohjeita ja neuvoo tarvittaessa. Tunnit sisältävät yksilöllistä uinninopetusta lapsen taitotasoa kunnioittaen.

Lapsen kanssa uimaan tulevan henkilön on osallistuttava infotilaisuuteen Kirkkonummen uimahallilla ennen uintiryhmään tuloa. Infossa käydään läpi mm. uimakoulun käytäntöä sekä turvallisuusasioita.

Katso muut lasten ja nuorten ryhmät: