Etusivu / Vapaa-aika / Vapaa-aika ja harrastukset / Lasten ja nuorten harrastustoiminta / Lainaa välineitä

Lainaa välineitä

Masalan kirjastossa on lainattavissa multigolfvälineitä.

Masalan Framilla kirjaston vieressä on multigolfrata, jossa voi vapaasti pelata frisbeegolfia, puistogolfia ja jalkapallogolfia.

Lainattavaksi tulee kaksi frisbeegolfsettiä, joissa molemmissa on kuusi kiekkoa eli kahden pelaajan kiekot. Lisäksi lainattavissa on kaksi mailalaukkua, joissa on molemmissa on kaksi eripituista golf- ja puttimailaa, palloja ym. tarvittavaa pelaamista varten. Kaikista seteistä löytyy myös ohjeet peliin sekä radan kartta. Golfvälineillä on yhden vuorokauden laina-aika. Lainausta ei voi uusia, eikä tehdä varauksia.

Golfvälineiden lainaaminen on osa Kirkkonummen kunnan lasten ja nuorten maksuttoman harrastustoiminnan toteuttamista. Katso lisää maksuttomasta harrastustoiminnasta osoitteesta www.kirkkonummi.fi/vapaa-aika.

Mailat ja kiekot kirjaston asiakkaille tarjoavat yhteistyössä nuoriso- ja liikuntapalvelut ja kirjasto.

Harrastuskoordinaattori
harrastustoiminta@kirkkonummi.fi