Lainaa lasten uintikortti

Kirkkonummen kirjastoissa on lainattavissa lasten uimakortteja Kirkkonummen uimahalliin. Kortteja voivat käyttää 5–16-vuotiaat, mutta vanhemmat voivat lainata kortit omille lapsilleen.

Uimakorteilla on kahden viikon laina-aika. Sinä aikana uimassa saa käydä niin monta kertaa kuin haluaa. Kortteja ei voi uusia eikä varata.

Lainattavia uimakortteja on yhteensä 70 kappaletta, ja niitä voi lainata kaikista toimipisteistä eli pääkirjastosta, Masalan ja Veikkolan lähikirjastoista sekä kirjastoautosta. Kortti täytyy palauttaa siihen kirjastoon, josta se on lainattu.

Uimakorttien lainaaminen on osa Kirkkonummen kunnan lasten ja nuorten maksuttoman harrastustoiminnan toteuttamista. Katso lisää maksuttomasta harrastustoiminnasta osoitteesta www.kirkkonummi.fi/vapaa-aika

Lisätietoja Kirkkonummen kirjastoista: www.kirkkonummi.verkkokirjasto.fi