Etusivu / Varhaiskasvatus ja opetus / Opetus ja koulutus / Perusopetus / Koulut / Suomenkieliset peruskoulut / Laajakallion koulu

Laajakallion koulu

Suomenkielinen peruskoulu, vuosiluokat 1-6. Keskustan alue

Laajakallion koulu ja päiväkoti muodostavat yhdessä Laajakallion oppimiskeskuksen. Koulussamme on luokat 1 – 6 ja oppilaita on tällä hetkellä 120. Koulussa annettaan laaja-alaista erityisopetusta ja alueellinen pienryhmäopetus toimii Heikkilän koulussa.

Laajakallion koulun arvopohjassa korostuvat yhteisöllisyys, joustavuus ja toisten huomioon ottaminen. Jokaisen oppilaan hyvinvointi on tärkeää. Laajakallion kouluyhteisö tarjoaa turvallisen oppimisympäristön, jonka puitteissa oppilailla on mahdollisuus tuntea oppimisen iloa, kokea onnistumisen elämyksiä, omaksua perustiedot ja –taidot, sekä turvallisesti harjoitella pettymysten kohtaamista. Oppimaan oppimisen ja perustaitojen lisäksi Laajakallion koulussa painotetaan kauniita käytöstapoja.

Katsothan Laajakallion koulun omat sivut!

Anu Virtanen
etunimi.sukunimi@kirkkonummi.fi

Rehtori

Satu Leinonen