Kyrkslätts gymnasium

Kyrkslätts gymnasiumissa otetaan opiskelijoita kahdelle eri linjalle. Molemmilta linjoilta saa laajan yleissivistyksen. Yrittäjyyslinjalla voit panostaa omiin liikeideoihisi sekä yritystoimintaan. Yleislinjallamme on 48 ja yrittäjyyslinjallamme 24 aloituspaikkaa.

Lukiossamme työskennellään määrätietoisesti yliopisto- tai ammattikorkeakoulutason jatko-opintoja ajatellen. Opiskeluympäristömme on turvallinen, ja tarjoamme yksilöllistä ohjausta ja digitaalisia oppimisympäristöjä.

Yrittäjyyslinja – oma sisäänotto

Linja tarjoaa mahdollisuuden oman harjoitusyrityksen perustamiseen ja sen pyörittämiseen yhden lukuvuoden ajan. Yritys voi toimia kansallisella tai kansainvälisellä tasolla. Kokonaisuudessaan linjan sisältö koostuu eri aineiden tavanomaisista lukiokursseista, mutta myös lukion omista, yrittäjyyteen liittyvistä erikoiskursseista, jotka kaikki tukevat yrittäjyyttä eri näkökulmista. Meillä on tarjolla esimerkiksi johtajuuden ja kansainvälisen talouden kurssit.

Yrittäjyyslinjalta saat niitä valmiuksia ja taitoja, joita tulet tarvitsemaan opinnoissasi, työelämässä ja yritysmaailmassa!

Wiikintie 3, U-byggnad
02400 KIRKKONUMMI