Etusivu / Vapaa-aika / Vapaa-aika ja harrastukset / Liikunta / Ohjattu liikunta / Kuntosaliohjaus

Kuntosaliohjaus

Yksilöllisen kuntosaliohjauksen tarkoituksena on auttaa sinua kuntosaliharjoittelun aloittamisessa. Ohjaus on tarkoitettu henkilölle, jolla on vain vähän tai ei lainkaan kokemusta kuntosaliharjoittelusta.

Kuntosaliohjauspaketit

• Pelkkä kuntosaliohjaus: Käydään läpi monipuolisesti ja yksilöllisesti kuntosaliliikkeitä sekä niiden oikeita suoritustekniikoita.
  • Kuntosaliohjaus + kuntosaliohjelma: Ohjaaja suunnittelee sinulle henkilökohtaisen ohjelman. Ohjausaika voidaan käyttää ohjelmassa olevien liikkeiden läpikäymiseen, tietyn lihasryhmän harjoitteiden opetteluun tai laitteisiin tutustumiseen.

Ajanvaraus

Varaa kuntosaliohjaus soittamalla tai laittamalla viestiä numeroon 040 126 9495 tai sähköpostilla osoitteeseen sirkku.juntunen@kirkkonummi.fi Mahdolliset muut ohjausajat sovitaan ensimmäisen ohjauskerran jälkeen.

Maksu

Maksu uimahallin kassalle kuntosaliohjauksen yhteydessä.

Kuntosaliohjaus13,90€
Kuntosaliohjaus + ohjelma26,60€