Talvi jatkuu vielä, luvassa yöpakkasia ja luntakin sataa lisää kaikkien iloksi.

Kunta huolehtii ensin kaduista kunnossapitoluokituksen mukaisesti. Pysäköintialueet, suojatiet ja jalkakäytävät viimeistellään sen jälkeen. Kunnossapidon tärkein tehtävä on pitää kadut liikennöitävässä kunnossa.

Poikkeuksellisissa keliolosuhteissa saattavat laatuvaatimukset alittua varsinkin 3. kunnossapitoluokkien kaduilla (asunto- ja tonttikadut), koska resurssit kohdistetaan ylemmän katuluokan väylien hoitamiseen esim. joukkoliikenteen kulkemisen turvaamiseksi.

Kunnossapitoluokituksista saat tarkempaa tietoa https://www.kirkkonummi.fi/talvikunnossapito

Säiden vaihdellessa katukaivot saattavat tukkeutua ja sulamisvedet voivat aiheuttaa tulvia katualueilla.  Kunnossapito avaa sadevesikaivoja tarpeen mukaan.

Hulevesijärjestelmän ylläpitoon liittyvissä asioissa ole yhteydessä meihin.

OTA YHTEYTTÄ

Talvikunnossapidosta voi laittaa palautetta ja kysymyksiä sähköisen palautejärjestelmän kautta. Kaikki palautejärjestelmään tulleet viestit luetaan ja ohjataan asiantuntijoille toimenpiteitä varten.

Kunnossapidon asiakaspalvelu arkisin klo 8-16 välillä numerosta 040 8649 084

Lisätiedot kunnossapito@kirkkonummi.fi