Talviset olosuhteet jatkuvat, lunta ja kylmiä öitä on tiedossa.

Talvikunnossapidon kalusto hoitaa katuja kunnossapitoluokituksen mukaisessa järjestyksessä.
Kirkkonummen kunnan katujen kunnossapitoluokitus – talvihoitotyöt (pdf), hyväksytty yhdyskuntatekniikan lautakunnassa 29.10.2019.

Asuntokadut kuuluvat kunnossapitoluokkaan 3.

Poikkeuksellisissa keliolosuhteissa, kuten pitkään jatkuvassa tai sakeassa lumisateessa, laatuvaatimusten alittuminen on mahdollista.

Tontin omistajan tai haltijan velvollisuudet ovat mm. huolehtia tonttiliittymään kertyneen aurausvallin poistosta ja tontille johtavan kulkutien hoidosta, sekä poistaa lumi esim. postilaatikkokatoksista ja aidoilta.

Kiinteistöjen tonteilta ei saa siirtää lunta kunnan katu- tai puistoalueille. Lumelle tulee varata paikka omalta tontilta.

Kelit ovat vielä haastavat, mutta kevät on nyt todella lähellä. Malttia liikenteeseen!

OTA YHTEYTTÄ

Talvikunnossapidosta voi laittaa palautetta ja kysymyksiä sähköisen palautejärjestelmän kautta. Kaikki palautejärjestelmään tulleet viestit luetaan ja ohjataan asiantuntijoille toimenpiteitä varten.

Kunnossapidon asiakaspalvelu arkisin klo 8-16 välillä numerosta 040 8649 084

Lisätiedot kunnossapito@kirkkonummi.fi