Kunnanhallituksen järjestöavustukset

Avustusten hakuaika on siirretty vuonna 2024 huhti-toukokuuhun, tarkka päivämäärä ilmoitetaan myöhemmin.

Kunnanhallituksen avustusmäärärahasta myönnetään avustusta ensisijaisesti kylä- ja asukasyhdistyksille ja toissijaisesti muille Kirkkonummella toimiville harrastus- yms. yhdistyksille, jotka eivät saa avustusta kunnan muilta toimielimiltä. Hausta ilmoitetaan tällä sivulla, kunnan ilmoituslehdissä sekä kunnan virallisella ilmoitustaululla.

Toimintaohjeet

Sähköinen hakulomake

Hakemus tulee tehdä lomakkeelle, joka on saatavilla kunnan kotisivuilta osoitteesta www.kirkkonummi.fi/toiminta-avustukset. Kaikkia hakulomakkeita saa tarvittaessa myös kunnan palvelupisteestä (käyntiosoite Ervastintie 2).

Avustushakemukset liitteineen tulee toimittaa osoitteeseen: Kirkkonummen kunta / Kirjaamo, PL 20, 02401 Kirkkonummi tai s-postitse: kirkkonummen.kunta@kirkkonummi.fi. Myöhästyneitä hakemuksia ei huomioida.