Kunnan vuokrattavat kokous- ja juhlatilat

Eerikinkartano

Kirkkonummen kunnan omistama Eerikinkartano sijaitsee Pohjois-Kirkkonummella Haapajärven rannalla lähellä Veikkolan taajamaa.

Eerikinkartanon päärakennuksen juhla- ja kokoustilat tarjoavat tunnelmalliset puitteet perhejuhlille, kokouksille, seminaareille ja pienille tapahtumille. Alakerran saliin mahtuu kerralla n. 40 henkilöä kahvipöytien ääreen. Yläkerran kamareissa on lisäksi n. 10 istumapaikkaa. Tilassa on kahviastiastot n. 50 hengelle sekä valkokangas. Kartanossa ei ole majoitusmahdollisuutta eikä saunatiloja. Tilat vuokrataan omatoimiseen käyttöön. Varauksia otetaan vastaan enintään vuodeksi eteenpäin.

Osoite: Eerikinkartanontie 164, 02880 Veikkola

Varaukset ja tiedustelut: Hannu Laukkanen puh.  040 841 5453 tai sähköpostitse eerikinkartano.juhlatila@gmail.com
Eerikinkartanon juhlatila on poissa käytöstä 1.5.-31.12.2024 julkisivukorjauksen vuoksi. Tänä aikana emme ota vastaan juhlatilaan varauksia.

Käyttömaksu (sisältää arvonlisäveron 24%)

viikonloppu (perjantai klo 12.00 – sunnuntai klo 12.00) 340,00 €

Vuorokausi 170,00 € (klo 12.00 – 12.00 ellei toisin sovita)

Max 6 h 75,00 €

Vuokralaiselta peritään vähintään 200 € siivousmaksu + mahdolliset muut siivouksesta aiheutuneet kustannukset, mikäli vuokralainen jättää siivoamatta tapahtuman jälkeen.

Myönnetty käyttövuoro on peruttava kirjallisesti 14 vuorokautta ennen käyttöpäivää. Myöhemmin peruttu käyttämätön käyttövuoro laskutetaan tilaajalta kokonaisuudessaan.

Käyttäjä huolehtii seuraavista asioista:

– tilojen siivous käytön jälkeen
– astioiden ym. irtaimiston järjestely omille paikolleen
– roska- ja jäteastioiden tyhjentäminen
– valojen sammuttaminen ja ovien lukitseminen
– käyttäjän tulee varausta tehdessään nimetä tilojen käytöstä vastaava henkilö
– häiritsevän musiikin soitto tai muu melu on kielletty
– tilaisuuksien tulee päättyä viimeistään klo 01.00
– kynttilöiden käyttö ei ole sallittua
– ja muu kiinteistöä, irtainta tai piha-alueita vahingoittava toiminta on kielletty samoin avotulen teko viittä metriä lähempänä rakennuksia.

Eerikinkartanon päärakennuksen käyttösopimus- ja säännöt

Sisäkuvia Eerikinkartanon tiloista

Navalan lato ja puisto

Navalan lato ja puisto on mahdollista varata vain seurojen ja yhdistysten käyttöön 1.1.2025 alkaen.

Haapajärven rannalla n 500 m päässä Eerikinkartanosta sijaitseva tanssilato ja puisto on myös varattavissa juhlakäyttöön kesäisin. Varauksia otetaan vastaan enintään vuodeksi eteenpäin.

Osoite: Navalantie 30, 02880 Veikkola

Varaukset ja tiedustelut Kirkkonummen kunnan palvelupiste puh. 09 2967 2220 tai sähköpostitse palvelupiste@kirkkonummi.fi

Avaimet voi noutaa palvelupisteestä tai Veikkolan kirjastosta varausten perusteella. Kirjaston henkilökunta ei ota varauksia vastaan.

Varaus on vahvistettava aina kirjallisesti käyttösopimuksella.

Navalan ladon käyttösopimus

Käyttömaksu (sisältää arvonlisäveron 24%)

150 €/vrk

20,00 €/h (max 6h)

Käyttäjä huolehtii seuraavista asioista:

– ladossa sekä pihakioskissa on grillaus kielletty
– hiljaisuus alkaa klo 24.00
– tilat on siivottava käytön jälkeen ja roskat vietävä pois. Ladossa ei ole siivousvälineitä.
– käytön jälkeen pöydät ja tuolit siirrettävä sivuun ja lattia jätettävä avoimeksi
– ota varalta omat paperit mukaan puuseehen
– kraanavesi on juontikelpoista
– ladossa on 1 korkea jää-viileäkaappi
– lattia-ala on noin 166 m2 ja esiintymislavan koko on 3,2 x 4,7 m
– käyttäjämääräksi on määritelty 80 hlöä.

Kesäsiirtola Nedergård

Kesäsiirtola sijaitsee Porkkalassa ja sitä vuokrataan ryhmille. Yöpymismahdollisuus on enintään 44:lle hengelle. Varauksia otetaan vastaan enintään vuodeksi eteenpäin.

Osoite: Porkkalantie 1613 B, 02480 Kirkkonummi

Palvelupiste luovuttaa myös avaimet.

Varaus on vahvistettava aina kirjallisesti käyttösopimuksella.

Kesäsiirtolan varaaminen

Käyttömaksu  (sisältää arvonlisäveron 24%)

Huoltorakennus 150,00 €/päivä

Huoltorakennus + rantasauna 170,00 €/päivä

Huoltorakennus + rantasauna (max 6h) 20,00 €/h

Huoltorakennus + 1 majoitusrakennus 220,00 €/vrk

Huoltorakennus + 2 majoitusrakennusta 320,00 €/vrk

Käyttäjä huolehtii seuraavista asioista:

– tilat on siivottava käytön jälkeen ja roskat vietävä pois.
– käytön jälkeen pöydät ja tuolit siirrettävä takaisin omille paikoilleen
– valojen sammuttaminen ja ovien ja ikkunoiden lukitseminen
– kraanavesi on juontikelpoista
– tiloissa ei saa tupakoida
– koiria ei saa tuoda sisätiloihin
– häiritsevän musiikin soitto tai muu melu on kielletty
– hiljaisuus alkaa klo 24.00

Ohjeita kesäsiirtolan käyttäjälle

Kuvia
Kartta
Pohjakartta
Varustelista

Toivotamme vanhat ja uudet käyttäjät tervetulleeksi kesäsiirtolaan ja sitä ympäröivään upeaan luontoon viettämään leirejä, kokouksia, juhlia, illanistujaisia ym.

Kirkkonummelaisilta yhdistyksiltä, järjestöiltä ja vapaapalokunnilta perittävät maksut

Kunnanhallituksen 17.5.2021 § 196 tekemän päätöksen mukaisesti Palvelutuotannon lautakunnan hallinnoimista juhlatiloista ei peritä vuokria Kirkkonummella rekisteröityjen kulttuuri-, liikunta-, nuoriso-, terveys-, vammais-, veteraani-, eläkeläis-, asukas-, kylä- sekä koti- ja koulu -järjestöjen, aatteellisilta yhdistysten ja vapaapalokuntien tilojen käytöstä, kun käyttö ei liity kaupalliseen toimintaan 1.6.2021 alkaen. Vuokralaiselta peritään vähintään 200 € siivousmaksu + mahdolliset muut siivouksesta aiheutuneet kustannukset, mikäli vuokralainen jättää siivoamatta
tapahtuman jälkeen.