Kunnallistekniikkapalvelut järjestävät keskustassa sijaitsevien Kirkkonummentien, Munkinmäentien ja Asemankulman katusuunnitelmista asukastilaisuuden sähköisesti kunnan verkkosivuilla. Suunnitelmat liittyvät Kirkkonummentien sillan uusimiseen ja koskevat kyseisiä katuja vain sillan välittömässä läheisyydessä olevalta osalta. Esittelymateriaali on katsottavissa kunnan verkkosivuilla 30.5.- 5.6.2022 välisen ajan. Paperiversiot suunnitelmista ovat katsottavissa myös kunnantalon palvelupisteellä (Ervastintie 2) kunnantalon aukioloaikoina.

Suunnitelmat löytyvät kunnan verkkosivuilta:

Asuminen ja ympäristö -> kadut ja tiet -> suunnittelu -> asukastilaisuudet

Suunnitelmista voi antaa palautetta verkkosivuilta löytyvän sähköisen lomakkeen kautta tai kunnantalon palvelupisteellä olevalla lomakkeella.

Suunnitelmista antaa lisätietoja puhelimitse torstaina 02.06.2022 klo 12-14 projektipäällikkö Hannu Ruhanen puh. 040 126 9866

Lisätietoa hankkeesta saa laittamalla sähköpostia osoitteeseen: katusuunnittelu@kirkkonummi.fi

Hannu Ruhanen

Projektipäällikkö