Rekryfestarit pidetään jälleen syksyllä, ja suunnittelu on jo aloitettu. Tapahtumapäivä on tiistai 10.10.2023. Tapahtuma on maksuton.

Kirkkonummen kunnan elinvoimayksikkö. Kirkkonummen Ohjaamo, Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue / Työllistymispalvelut Toimari, Uudenmaan TE-toimisto ja Life in Kirkkonummi järjestävät yhteistyössä Kirkkonummen Rekryfestarit Kirkkonummen kirjastotalo Fyyrissä (Kirkkotori 1, 02400 Kirkkonummi).

Tapahtumassa on luvassa muun muassa ständejä ja tietoiskuja työnhausta, opiskelusta, yrittäjyydestä, nuorille suunnatusta Ohjaamo-palvelusta sekä Työllistymispalvelut Toimarista. Ständeillä työnhakijoilla ja työnantajilla on mahdollisuus tavata toisiaan ja keskustella työllistymismahdollisuuksista.

Kirkkonummen Rekryfestareilla on ollut aiemmissa tapahtumissa mukana rekrytoivia työnantajia, työnhakijoita, työllisyyspalveluiden tarjoajia ja oppilaitoksia. Festareilla on kerrottu myös yrittäjäksi ryhtymisestä ja kevytyrittäjyyden mahdollisuuksista. Tapahtuman ohjelmaan kuuluvat myös mielenkiintoiset tietoiskut ajankohtaisista aiheista ja käytettävissä olevista työllisyyspalveluista.

Lisätietoja: katja.harri(a)kirkkonummi.fi / www.kirkkonummi.fi/rekryfestarit