Kirkkonummen vapaa-aikapalveluiden järjestämä Kevätkarnevaali -tapahtumaa pidettiin lauantaina 15.4. kirjastotalo Fyyrissä. Kaunis kevätsää houkutteli runsaan määrän ihmisiä nauttimaan tapahtuman esityksistä sekä puuhaamaan Tuu ja Tee -pajoihin.

Tapahtumassa oli mahdollista muun muassa tutustua puhallin- ja jousisoittimiin, askarrella paperipussinaamioita ja vappuhuiskaa, tehdä oma tarra, osallistua bingoon ja karnevaalitanssipajaan sekä paljon muuta hauskaa. Upeita esityksiä oli läpi koko tapahtuman, muun muassa teatteria, musiikkia ja tanssia. Lämmin kiitos esiintyjille, Tuu ja Tee -pajojen järjestäjille sekä kaikille osallistujille!

Ensi vuonna Kevätkarnevaalit järjestetään 6.4.2024, tervetuloa!

Lauantaina 15.4. alkoi myös uusien oppilaiden ilmoittautuminen lukuvuodelle 2023-24 kuvataidekouluun ja musiikkiopistoon. Lisätietoja ja ilmoittautuminen verkkosivuilta kirkkonummi.fi/kuvataidekoulu ja kirkkonummi.fi/musiikkiopisto.

Harrastuspaku ja Kirjastoauto Ella torilla.

Kuvataidekoulun paperipussinaamio, joka liittyy kuvataide- ja käsityökoulun näyttelyyn ”Index Ruber”.

Kirkkonummen kaverikoirat osallistuivat myös tapahtumaan.

Vapaa-aikapalveluiden henkilökunta olivat pukeutuneet Kevätkarnevaaliasuihin.

Torilla järjestettiin muun muassa koko perheen rennot jumppatuokiot.