Kirkkonummen vapaa-aikapalvelut järjestävät yhdessä Kevätkarnevaalin lauantaina 23.4. klo 11–14. Kirjastotalo Fyyri täyttyy vapaa-aikapalveluiden toiminnan esittelystä – myös Kirjastoauto Ella ja Harrastuspaku ovat mukana kirjaston edessä. Musiikkiopiston puhallinorkesteri Kimpo esiintyy meille ulkona, jos saamme kauniin sään karnevaaleillemme.

Kevätkarnevaali on perinteisesti pidetty keväällä pääsiäisen jälkeisenä lauantaina. Mukana järjestelyissä ovat Kirkkonummen kansalaisopisto, kuvataidekoulu, musiikkiopisto, nuoriso- ja liikuntapalvelut, kirjasto ja kulttuuripalvelut.

Osallistu ohjattuun toimintaan ja nauti monipuolisista esityksistä

Tapahtumassa on monenlaista ohjelmaa koko perheelle, muun muassa musiikki- ja tanssiesityksiä, musiikkiopiston muskareita, soitinkokeiluja, Tuu ja Tee -pajoja eli musiikin, kuvataiteiden, käsityökoulun ja liikunnan työpajoja. Tervetuloa mukaan puuhaamaan Tuu ja Tee -pajoihin!

Masalan Nuorisoteatteri esiintyy Mörne-salissa klo 12, luvassa on kohtauksia Moliéren näytelmästä Porvari aatelismiehenä. Musiikkiopiston ensimmäisen vuoden opiskelijat esiintyvät Debytantit-konsertissa klo 13 Mörne-salissa.

Kirjasto palvelee normaalisti ja voit lainata keväisiä kirjoja mukaasi. Mediaosastolta löytyy vinyylileikkuri ja lämpöprässi, pääset kokeilemaan myös 3D-tulostusta.

Kulttuuripalvelut vievät meidät kulttuurin aikamatkalle villan ja rukin myötä kahvilan ulkopuolella ulkoilmassa. Kahvila Messistä löydät Kevätkarnevaalihenkistä naposteltavaa ja pääset kuuntelemaan samalla Jazz-kahvilan esityksistä.

Lauantaina 23.4. alkaa myös ilmoittautuminen kuvataidekoulun ja musiikkiopiston opintoihin ensi lukuvuodelle. Kysy lisää Info-tiskiltä karnevaalipäivänä! Kansalaisopiston kursseille ilmoittautuminen alkaa 1.6. klo 11.00

Nuorisovaltuuston nuoret toimivat karnevaalioppaina.

Tule sinäkin mukaan Kevätkarnevaaleille!