Kirkkonummen vapaa-aikapalvelut järjestää jälleen yhdessä Kevätkarnevaalin lauantaina 15.4. klo 11–14. Kirjastotalo Fyyri täyttyy vapaa-aikapalveluiden toiminnan esittelystä!

Tapahtumassa on monenlaista ohjelmaa koko perheelle, muun muassa musiikki- ja tanssiesityksiä, Tuu ja Tee-pajoja eli musiikin, kuvataiteiden, käsityökoulun ja liikunnan työpajoja. Tervetuloa mukaan puuhaamaan Tuu ja Tee-pajoihin, pääset kokeilemaan esimerkiksi erilaisia soittimia lastenosastolla ja kirjaston toisessa kerroksessa.

Masalan Nuorisoteatteri esiintyy Mörne-salissa klo 11. Musiikkiopiston ensimmäisen vuoden opiskelijat esiintyvät Debytantit-konsertissa klo 13 Mörne-salissa.

Kirjasto palvelee normaalisti, voit lainata keväisiä kirjoja mukaasi. Kulttuuripalvelut vievät meidät kulttuurin aikamatkalle villan ja rukin myötä. Kahvila Messistä löydät Kevätkarnevaalihenkistä naposteltavaa ja pääset kuuntelemaan samalla Musakahvilan esityksistä klo 12 ja 13.

Torilla pääset kokeilemaan karnevaalitansseja vauhdikkaan cha-cha-cha:n rytmeissä klo 11. Voit myös osallistua rentoihin jumppatuokioihin sekä tutustua Harrastuspakun ja Kirjastoauto Ellan toimintaan.

Lauantaina 15.4. alkaa myös uusien oppilaiden ilmoittautuminen lukuvuodelle 2023-24 kuvataidekouluun ja musiikkiopistoon. Lisätietoja saa lähempänä ajankohtaa verkkosivuilta kirkkonummi.fi/kuvataidekoulu ja kirkkonummi.fi/musiikkiopisto.

Tapahtuman koko ohjelman löydät tapahtumakalenterista.

Tervetuloa mukaan!

Tule kurkkaamaan Kirjastoauto Ellan ohjaamoon!

Kirkkonummen pelimannit esiintyvät Kevätkarnevaaleilla klo 10.45–11.30.