Tule Kasvitarhan ystävien kevättalkoisiin Ragvaldsiin 1.6.2022 klo 17-19!

Kasvitarhan ystävien kevättalkoot pidetään Ragvaldsin museon päärakennuksen pihapiirissä keskiviikkona 1.6. klo 17:00 alkaen. Tule mukaan tutustumaan opetuskasvitarhan kasvillisuuteen ja tekemään talkoilla pieniä kevättöitä opetuskasvitarhassa. Voit saada kotiin viemisiksi väinönputkea tai saksankirveliä. Varaudu säähän sopivilla asusteilla ja ota mukaan myös käsineet ja kuljetuspussukoita, jos ehkä haluat poistokasveja mukaan.

Kasvitarhan ystävät

Halutessasi voit rekisteröityä mukaan Kasvitarhan ystävien kokeiluluontoiseen toimintaan. Rekisteröitymällä liityt mukaan postituslistalle ja voit saada luvan kerätä erikseen ilmoitettavia kasveja. Kasvitarhan ystävät -toiminta Ragavaldsin museoalueella on nuorille ja aikuisille suunnattua toimintaa, jossa tutustutaan yhdessä ja eri asiantuntijoiden opastuksella perinnemaiseman kasvillisuuteen, kasvien käyttöön ja tunnistamiseen.

Ragvaldsin museoalue

Ragvaldsin museoalue sijaitsee Överbyntien varrella noin 1,5 km Kirkkonummen keskustasta. Pysäköintialue on tien pohjoispuolella, talkoot tien eteläpuolella: https://www.kirkkonummi.fi/ragvalds

Tervetuloa!

Kirkkonummen kunta, kulttuuripalvelut, kulttuuri@kirkkonummi.fi