Jokirinteen oppimiskeskuksen liikuntahallissa (Jokiniityntie 5, 02400 Kirkkonummi) on alkanut ensimmäinen täysipainoinen harjoittelu- ja ottelukäyttö koronapandemian jälkeen. Jokirinteen liikuntahalli on 1500 neliön liikuntahalli, joka voidaan tarvittaessa jakaa kolmeen eri lohkoon. Liikuntahallin yleisökapasiteetti on 1200 henkilöä. Iltaisin ja viikonloppuisin hallissa harjoittelevat monien eri liikuntalajien harrastajat perheistä aikuisiin harrastajiin ja jopa kilpaurheilijoihin.

Syksyn harjoittelukäyttö on lähtenyt vauhdikkaasti käyntiin. Toki hallissa on edelleen asioita, joita yhdessä eri toimijoiden kanssa ratkotaan entistä sujuvamman arjen mahdollistamiseksi. Tällä hetkellä esimerkiksi hallissa testataan ilta- ja viikonloppukäyttäjien vuoroihin kytkettävää ovien avaamiseen tarkoitettua PIN-koodijärjestelmää yhdessä salibandyseura Kirkkonummi Rangersin kanssa.

Jokirinteessä lukuisia tapahtumia

Jokirinteen liikuntahallissa voi järjestää mm. kansallisia ja kansainvälisiä liikunnallisia tapahtumia sekä kulttuuritapahtumia. Syyskauden aikana hallissa pelataan mm. eritasoisia salibandyotteluita sekä järjestetään joukkuevoimistelun ja tanssin näytöstapahtumia. Jokirinteen liikuntahallissa järjestettäviä tapahtumia löydät Kirkkonummen kunnan tapahtumakalenterista, johon eri toimijat voivat itse laittaa tapahtumatietonsa. Tapahtumajärjestäjien info on puolestaan koottu Kirkkonummen kunnan internetsivuille.

Seuraavat tapahtumat ovat tiistaina 1.11. järjestettävä naisten käsipallon maaottelu Suomi-Viro. Katso tapahtuman tiedot täältä. Tapahtuman järjestää KyIF käsipallo.

Lauantaina 5.11. salibandyseura Kirkkonummi Rangers järjestää 30-vuotisjuhlaottelun, jossa vastaan asettuu ÅIF Sipoosta. Lisätietoa otteluista Kirkkonummi Rangers ry:n kotisivuilta

Tervetuloa mukaan Jokirinteen liikuntahallissa järjestettäviin tapahtumiin!

Lisätietoa Jokirinteen liikuntahallin ilta- ja viikonloppukäytöstä

Kirkkonummen nuoriso- ja liikuntapalvelut, tilavaraukset(a)kirkkonummi.fi