Itsenäisyyden juhlaviikko Kirkkonummella

ITSENÄISYYDEN JUHLAVIIKKO KIRKKONUMMELLA HUIPENTUU JUHLATANSSIAISIIN

Suomi 100 –juhlavuoden kunniaksi Kirkkonummellakin juhlitaan maamme itsenäisyyttä monin eri tavoin: tulevaisuus kohtaa menneisyyden ja kaiken taustalla on yhdessä tekeminen.

Ennen pääjuhlaa on tarjolla mm. Musiikkiopiston juhlakonsertti yhdessä Kirkkonummen kamariorkesterin kanssa lauantaina 2.12., uimahallissa Suomi100-uinnit sunnuntaina 3.12. sekä väestönsuojassa Luoladisko nuorisolle tiistaina 5.12.

KAIKEN KANSAN SUOMI 100 JUHLATANSSIAISET 6.12.2017, 14-17

Juhlimme 100-vuotiasta Suomea yhteisissä juhlatanssiaisissa, eri ikäryhmien kohtaamisen merkeissä Masalassa.  Kaikki ovat tervetulleita juhlaan, jossa kunniavieraina ovat veteraanit avustajineen sekä sata 1.-luokkalaista perheineen. Buffeteissa on paikallisten järjestöjen pieniä herkkupaloja pikkurahalla.

Kunnanjohtaja kättelee kaikki pienet kutsuvieraat ja sen jälkeen kajahtavat soimaan Kirkkonummen Kamariorkesterin ja Musiikkiopiston sävelet, Linnea Niemisen serenadi veteraaneille sekä yhteinen Maamme-laulu. Tanssimusiikista vastaa Mirja Poikkeus orkestereineen.

Pukukoodina tilaisuudessa on juhla-asu ja kunniamerkit.

Mukaan mahtuu noin 1000 juhlijaa. Tarjoilun suunnittelun takia toivomme, että mahdollisimman moni ilmoittaisi osallistumisestaan etukäteen oheisella lomakkeella.

Tanssiaisten tarkempi ohjelma >>

Juhlapaikan osoite:
Masala, Lähitapiola Sport Center
Masalantie 346, 02430 Masala

Paikalle pääsee sekä omalla autolla että julkisilla liikennevälineillä.

Veikkolasta ja Kirkkonummen keskustasta järjestetään maksuttomat bussikuljetukset edestakaisin. Aikataulu ja reitti ilmoitetaan viikkoa ennen juhlaa. Tiedustelut ja ilmoittautumiset kuljetuksiin suomi100@kirkkonummi.fi.