Ilmoittautuminen Kansalaisopiston kursseille lukuvuodeksi 2022–2023 alkaa keskiviikkona 1.6. klo 11 osoitteessa opistopalvelut.fi/kirkkonummi. Kurssitarjonta on tässä osoitteessa jo nähtävissä, ja lisätietoa ilmoittautumisesta löytyy kansalaisopiston verkkosivulta kirkkonummi.fi/kansalaisopisto.

– Parannamme ilmoittautumisajan muutoksella kurssilaisten mahdollisuutta ilmoittautua rauhassa kesän aikana kursseillemme. Kun löydät sopivan kurssin itsellesi, voit ilmoittautua mukaan jo nyt ja näin pääset suunnittelemaan syksyn aikatauluasi joustavammin, kertoo rehtori Satu Ylönen.

Tarjoamme tänäkin lukuvuonna satoja mielekkäitä ja mukavia kursseja, tervetuloa mukaan!

Painettu opinto-opas ilmestyy heinäkuun alkupuolella

Painettu opinto-opas ilmestyy heinäkuun alkupuolella ja jaetaan ilmaisjakelulehtien yhteydessä kirkkonummelaisille talouksille elokuun ensimmäisellä viikolla. Opinto-opas löytyy heinäkuun aikana myös Kirkkonummen kirjastoista, Kunnantalolta sekä Luckanilta.

Kirkkonummen kansalaisopisto on kaikille avoin kaksikielinen opisto, joka järjestää opetusta yli 40 opetuspisteessä Kirkkonummella ja Siuntiossa. Kansalaisopistossa järjestetään kielten, taiteiden, kädentaitojen, yhteiskunnallisten aineiden, tieto- ja viestintäteknologian, terveyden ja hyvinvoinnin sekä liikunnan ja tanssin opetusta. Lisäksi opistossa voi suorittaa avoimen yliopiston opintokokonaisuuksia sekä osallistua taiteen perusopetuksen opetussuunnitelman mukaiseen opetukseen lasten käsityökoulussa.