Onko perheessänne tuleva eskarilainen tai koulutaipaleensa ensi syksynä aloittava tuleva koululainen? Tammikuussa alkaa ilmoittaminen sekä kouluun että esiopetukseen. Kouluun ilmoittautumisaika on 9.1.–22.1.2023 ja esiopetukseen ilmoittautumisaika on 23.1.–5.2.2023. Iltapäivätoiminnan ja koulukuljetuksen hakuaika on hieman myöhemmin keväällä 14.4.–2.5.2023.

Uudet koululaiset

Peruskoulun ensimmäiselle luokalle ilmoitetaan vuonna 2016 syntyneet lapset. Kouluun ilmoittaminen tapahtuu Wilma -järjestelmän kautta. Kunnan verkkosivuilta löytyy tietoa kouluun ilmoittamisesta ja Wilma -tunnusten luomisesta. Ilmoittamisaika on 9.1.–22.1.2023.

Iltapäivätoimintaan voivat hakea ensimmäisen ja toisen vuosiluokan oppilaat sekä kaikkien vuosiluokkien erityistä tukea saavat oppilaat. Toiminta on vapaaehtoista ja maksullista. Hakuaika on 14.4.–2.5.2023.

Myös koulukuljetuksen hakuaika uusille koululaisille on 14.4.–2.5.2023.

Lisätietoa kouluun ilmoittamisesta, koulukuljetuksista ja iltapäivätoiminnasta löydät verkkosivultamme Hae kouluun -osiosta.

Tulevat eskarilaiset

Esiopetukseen ilmoitetaan puolestaan vuonna 2017 syntyneet lapset. Ilmoittaminen tehdään täyttämällä sähköinen hakulomake Kirkkonummen kunnan verkkosivuilla. Sivuilla on myös tietoa esiopetuksesta sekä esiopetuksen alustavista järjestämispaikoista. Ilmoittamisaika 23.1.–5.2.2023.

Kaksivuotisen esiopetuksen kokeiluun osallistuvat vuonna 2017 syntyneet lapset jatkavat esiopetuksessa ilman erillistä hakuprosessia.

Lisätietoa esiopetukseen ilmoittamisesta löydät verkkosivultamme kirkkonummi.fi/hakeminen-esiopetukseen.

Tervetuloa eskariin ja kouluun! Syyslukukausi alkaa torstaina 10.8.2023.