Paikalliset toimijat, jalkapalloseura FC Kirkkonummi, salibandyseura Kirkkonummi Rangers ja jääkiekkoseura HCK Salamat olivat yhdessä kunnan vapaa-aikapalveluiden kanssa toteuttamassa HarrastusSankarit -tapahtumaa torstaina 10.2.2022 Heikkilän alakoululaisille. Menossa mukana oli myös kirkkonummelaisille jo tuttu ja suosittu Harrastuspaku. Päivän aikana lapset pääsivät pelaamaan pienpelejä jalkapallon ja salibandyn merkeissä, sekä tähtäämään kiekkoja maaliin pujotteluradan päätteeksi. Lapset olivat todella innokkaina ja reippaina mukana tutustumassa lajeihin, eikä hieltä vältytty. Päivä oli kaikin puolin erittäin onnistunut!

Maksuttomien harrastusryhmien ilmoittautumiset käynnissä

Maksuttomat lasten ja nuorten harrastusryhmät ovat alkaneet. Tarjolla mm. kädentaitoja, metallinetsintäkerhoa, kuntosalitoimintaa, krav magaa, musiikkia, ympäristökoulua ja liikuntaryhmiä. Osaan harrastusryhmistä on jo ilmoittautumiset käynnissä. Ryhmät ja ilmoittautumislinkit löytyvät osoitteesta www.kirkkonummi.fi/myhobby-ja-talent-harrastusryhmat.   Harrastuksia lisäillään vielä, joten sivua kannattaa seurailla.

HarrastusSankarit -toiminta ja maksuttomat harrastusryhmät ovat osa Kirkkonummen kunnan lasten ja nuorten maksuttoman harrastustoiminnan toteuttamista. Katso lisää harrastustoiminnasta osoitteesta www.kirkkonummi.fi/vapaa-aika

Kuvassa HarrastusSankarit -tapahtuma on saatu hyvin käyntiin.

Lisätiedot

Harrastuskoordinaattori Erica Mäki-Ullakko, harrastustoiminta(a)kirkkonummi.fi tai p. 0400-752294

Kirkkonummen vapaa-aikapalvelut

Salibandyseura Kirkkonummi Rangers ry: www.kirkkonummirangers.fi