HarrastusSankareiden syyskiertue on puolessa välissä, kuukauden aikana Kirkkonummen nuoriso- ja liikuntapalvelut sekä paikalliset toimijat ovat olleet Kantvikin, Kartanonrannan ja Vuorenmäen kouluilla. Mukana ovat olleet FC Kirkkonummi, jääkiekkoseura HCK Salamat, salibandyseura Kirkkonummi Rangers, monilajiseura Masalan Kisa, Kirkkonummen Urheilijat, jalkapalloseura FC Wild sekä monilajiseura Veikkolan Veikot esittämässä eri harrastusmahdollisuuksia alakoulun oppilaille. Oppilaitten menoa ei ole haitannut syksyn epävakainen keli, vaan energiaa ja vauhtia on riittänyt!

Kuvassa 1. FC Kirkkonummi esittelemässä toimintaansa Kantvikin koululla.

Kuvassa 2. Monilajiseura Masalan Kisa mukana Kartanonrannan koululla.

Kuvassa 3. Veikkolan Veikot tutustuttamassa toimintaansa oppilaita Vuorenmäen koululla.

Kuvassa 4. Jalkapalloseura FC Wild Vuorenmäen koululla.

Maksuttomat lasten ja nuorten harrastusryhmät

Tarjolla mm. kädentaitoja, metallinetsintäkerhoa, kuntosalitoimintaa, musiikkia, ympäristökoulua ja erilaisia liikuntaryhmiä. Ryhmät ja ilmoittautumislinkit löytyvät osoitteesta www.kirkkonummi.fi/myhobby-ja-talent-harrastusryhmat.

HarrastusSankarit -toiminta ja maksuttomat harrastusryhmät ovat osa Kirkkonummen kunnan lasten ja nuorten maksuttoman harrastustoiminnan toteuttamista. Katso lisää harrastustoiminnasta osoitteesta www.kirkkonummi.fi/vapaa-aika

Lisätiedot
Harrastuskoordinaattori Erica Mäki-Ullakko, Harrastustoiminta(a)kirkkonummi.fi tai p. 0400-752294

Kirkkonummen vapaa-aikapalvelut