Harrastuspaku on nähty ajelemassa Kirkkonummella viimeisen viikon aikana. Paku kiertelee ympäri Kirkkonummea eri lapsille ja nuorille tutuissa kohteissa kuten koulujen pihoilla ja urheilukentillä. Harrastuspaku on erittäin suosittu etenkin lasten keskuudessa ja viikoittain sadat lapset, nuoret sekä heidän vanhempansa osallistuvat pakun harrastustoimintaan. Ideana on, että harrastusmahdollisuudet tuodaan lasten lähelle. Harrastuspaku tarjoaa monenmoisia tapoja harrastaa ja liikkua. Ehdottomia lemppareita lasten keskuudessa ovat hyppykepit, scootit ja tietysti imukuppijousiammunta. Harrastuspaku lainaa myös monenlaisia pelivälineitä lasten ja nuorten käyttöön. Muun muassa jalkapallo, koripallo ja tennis ovat erittäin suosittuja lasten keskuudessa. Harrastuspaku kiertelee arkipäivisin ympäri Kirkkonummea 5.8. asti.

Harrastuspaku-toimintaan voi osallistua silloin kun itselle parhaiten sopii, se on maksutonta eikä vaadi etukäteisilmoittautumista. Harrastuspakun aikataulu löytyy osoitteesta www.kirkkonummi.fi/harrastuspaku. Aikataulu päivitetään kahden viikon välein. Muutokset aikataulussa ovat mahdollisia. Seuraa ajankohtaisin tieto Facebookista @kirkkonummennuorisojaliikunta tai Instagramista @kirkkonumminuorisojaliikunta

Kuvassa harrastuskoordinaattori harrastuspakun edessä.