Väyläviraston Kirkkonummen ylikulkusilta -hankkeen suunnittelu on edennyt ja uuden ylikulkusillan rakentaminen aloitetaan alkukesällä 2022. Kaikille avoimessa asukastilaisuudessa esitellään hanketta ja sen vaikutuksia. Tilaisuus järjestetään torstaina 5.5.2022 klo 17.30–19:00 etäyhteyksin Teams-sovelluksella.

Tilaisuudessa Väylävirasto esittelee hanketta. Tilaisuudessa kysymyksiin vastaavat myös urakoitsijan ja kunnan edustajat. Yleisöllä on mahdollisuus esittää tilaisuudessa kysymyksiä.

Kirkkonummen ylikulkusilta -hankkeessa uusitaan elinkaarensa päähän tullut Kirkkonummen keskustassa sijaitseva Kirkkonummentien ylikulkusilta. Rakentaminen alkaa alkukesästä 2022 ja sen urakoitsijaksi on valittu Kreate Oy. Väylävirasto toimii hankkeen tilaajana ja rakennuttajana. Kirkkonummen kunta vastaa hankkeen kustannuksista. Hanke valmistuu heinäkuun 2024 loppuun mennessä.

Tervetuloa asukastilaisuuteen!

Aika: torstaina 5.5.2022 klo 17.30–19:00