Asiakaspalaute suun terveydenhuollolle

Otamme mielellämme vastaan palautteesi palveluistamme. Palautteen avulla voimme kehittää palveluitamme entistä paremmiksi.

Voit antaa meille palautetta nimettömänä asiakaspalautepäätteellä osassa toimipisteitämme. Voit myös käyttää muistutuslomaketta palautteen antamiseen tai lähettää vapaamuotoisen palautteesi meille kirjeitse. Sähköpostia emme suosittele käytettäväksi henkilötietojen ja potilastietojen välittämiseen tietoturvasyistä. Jos tarvitset apua tai neuvoa palautteen antamisessa, ota yhteyttä potilasasiamieheemme. Jos asiasi koskee laskutusta, suosittelemme ottamaan yhteyttä suoraan laskutusyhteyshenkilöömme.

Käsittelemme palautteesi luottamuksellisesti asianosaisten kanssa. Kun palaute on käsitelty, soitamme tai lähetämme sinulle kirjallisen vastaukseen palautteeseesi, jos antamassasi palautteessa on yhteystietosi ja olet esittänyt vastauspyynnön. Vastauksen antamiseen menee keskimäärin 1-4 viikkoa riippuen palautteen kiireellisyydestä ja laajuudesta.