Etusivu / Vapaa-aika / Vapaa-aika ja harrastukset / Nuoriso

Nuoriso

Kirkkonummen kunnan nuorisopalveluiden toiminnan tarkoituksena on tukea nuorten kasvua, itsenäistymistä, yhteisöllisyyttä ja elämässä tarvittavien taitojen hankintaa. Nuorisotyön ammattilaiset ovat nuoria varten ja Kirkkonummella toimii myös aktiivinen nuorisovaltuusto.

Alueellinen nuorisotyö on nuorisotilatoimintaa kolmessa kuntakeskuksessa; keskustassa, Masalassa ja Veikkolassa. Nuorisopalvelut toivottaa kaikki 3. luokkalaiset – 17-vuotiaat nuoret tervetulleiksi nuorisotiloille.

Nuorisotilat

Kohdennettu nuorisotyö koostuu Ohjaamopalveluista, etsivästä nuorisotyöstä, ankkuritoiminnasta, ehkäisevästä mielenterveys- ja päihdetyöstä, koulunuorisotyöstä, nuorisoteatteritoiminnasta sekä nuorisovaltuuston toiminnasta.

Kohdennettu nuorisotyö

Ajankohtaista nuoriso- ja liikuntapalveluissa