Loma-aikojen toiminta

Tällä sivulla on koottu lapsille ja nuorille suunnattua toimintaa lomaviikoille (kesä-, syys- ja talviloma).

Kesälomatoimintaa lapsille ja nuorille Kirkkonummella 2024

Vapaa-aikapalvelut on jälleen koonnut lasten ja nuorten kesätoimintoja kunnan internetsivuille. Sivuille on koottu sellaisia toimintoja, joihin lapset ja nuoret voivat osallistua omatoimisesti tai ilmoittautua mukaan. Järjestävinä tahoina ovat Kirkkonummen kunnan vapaa-aikapalvelut, yhdistykset sekä järjestöt.

Kesälomatoiminnot on julkaistu tälle sivulle 2.4.2024. Sivua täydennetään myös tämän jälkeen uusien ilmoitusten saavuttua. Oikeudet muutoksiin pidätetään.

Kirkkonummen kunta ei vastaa muiden järjestäjien järjestämästä toiminnasta. Mahdolliset muutokset on tarkistettava kyseisen järjestäjän internetsivuilta tai yhteyshenkilöltä.

Kirkkonummen nuoriso- ja liikuntapalveluiden järjestämiä kesälomaleirejä löydät osoitteesta https://www.kuntapalvelut.fi/kirkkonummi/ 8.4. alkaen.

Jos haluat yhdistyksesi tai järjestösi kesälomatoiminnon sivuille, pyydä tietojen keräämiseen tarkoitettu lomake osoitteesta harrastustoiminta@kirkkonummi.fi.

Kesälomatoimintojen koonti: vapaa-aikapalvelut

Lisätietoja kesälomatoimintojen koonnista: