Kirkkonummen kirjastoauto Ella vie päivisin lukuiloa kouluille ja päiväkodeille, iltaisin se ilahduttaa kiertämällä eri puolilla Kirkkonummea. Erityisesti iltojen hämärtyessä ja säiden kylmetessä kirjastoauton vierailu on toivottu, sillä varausten noutaminen ja kirjojen lainaaminen lähipysäkiltä on vaivatonta.

Kirjastoauton mukana kulkee pieni, vaihtuva kokoelma kirjoja ja muuta aineistoa. Poikkea pysäkille tekemään lukulöytöjä tai varaa omat suosikkisi etukäteen kirjastoautosta noudettavaksi. Voit myös palauttaa kirjastoautoon kirjoja, vaikka ne olisi lainattu jostain muusta Kirkkonummen kirjaston toimipisteestä. Leppoisan tunnelman ja henkilökohtaisen palvelun ansiosta kirjastoauto on lähipalvelua parhaimmillaan.

Kirjastoauton aikataulut löydät kirjaston kotisivuilta kirkkonummi.verkkokirjasto.fi. Jos Ella ei vielä pysähdy kotikulmillasi, voit ehdottaa meille uutta pysäkkiä sähköpostitse kirjastoauto@kirkkonummi.fi. Vastaanotamme myös mielellämme kokoelmaan liittyviä toiveita.

Nähdään kirjastoautossa!