Etusivu / Kunta / Oikopolut / Brandventure

Brandventure

Kirkkonummi hyppää brändiseikkailuun – kunnan brändi uusitaan yhdessä

Kirkkonummen kunta uusii brändinsä vuoden 2024 aikana. Kaikille avoin projekti kulkee nimellä “Brandventure – Kirkkonummen suuri brändiseikkailu”. Kuntalaisia, virkahenkilöitä ja kaikkia Kirkkonummi-henkisiä osallistava prosessi johtaa lopulta kunnan brändin visuaalisen ilmeen, tarinankerronnan ja viestintämateriaalien uusimiseen. Uusi Kirkkonummi-brändi julkaistaan vuoden 2024 loppupuolella.

Ajankohtaista

Osallistu kaikille avoimeen brändiseikkailutapahtumaan 24.5. kirjastotalo Fyyrissä

Brändityö käynnistyy toukokuussa kaikille avoimella brändiseikkailutapahtumalla perjantaina 24.5. klo 13–19 kirjastotalo Fyyrissä (Kirkkotori 1, 02400 Kirkkonummi). Samaan aikaan avataan verkkopalvelu, jossa brändityöhön pääsee osallistumaan myös verkon välityksellä. Brändiseikkailussa hypätään tutkimusmatkalle kirkkonummelaisuuteen: tarkastelun alla ovat niin kirkkonummelaiset ilmiöt, kuin brändityöhön olennaisena osana liittyvät värimaailmat ja muotokieletkin. Brändiseikkailussa kirjastotalo Fyyrissä kävijät pääsevät antamaan oman panoksensa brändityöhön erilaisten rastitehtävien muodossa. Rastit ja verkkopalvelu suunnitellaan niin, että kuka tahansa voi antaa oman panoksensa projektiin.