Etusivu / Työ ja yrittäminen / Ajankohtaista / Hankinnat

Hankinnat

Kirkkonummen kunta hankkii kuntalaisille tarjottaviin palveluihin liittyen organisaationsa ulkopuolelta merkittävissä määrin erilaisia tavaroita, palveluita ja rakennusurakoita. Kunnan hankinnat kilpailutetaan noudattaen hankintalakia sekä kunnan omaa hankintaohjeistusta.

Kirkkonummen kunnassa vireillä olevat hankinnat ja tarjouksen tekeminen

Voit tutustua Kirkkonummen kunnan vireillä oleviin (julkaistuihin) tarjouspyyntöihin Tarjouspalvelu.fi -palvelussa sekä Hankintailmoitukset.fi (HILMA) -palvelussa. Edellä mainitusta palvelusta Kirkkonummen kunnan hankinnat löydät helpoiten kirjoittamalla hakukenttään ”Kirkkonummen kunta”.

Kansallisen kynnysarvon ylittävissä tarjouspyynnöissä voit tehdä tarjouksen Tarjouspalvelu.fi -palvelussa. Tarjouksen jättäminen edellyttää palveluun rekisteröitymistä.

Tietoa julkista hankinnoista

HILMA (Hankintailmoitukset.fi)

Tutustu täällä kansallisen kynnysarvon ylittäviin, hankintayksiköiden (kuten kunnat, valtio, seurakunta) julkaisemiin tarjouspyyntöihin.

Finlex – Laki julkisista hankinnoista ja käyttöoikeussopimuksista

Ajantasainen hankintalainsäädäntö.

Hankinnat.fi

Kuntaliittoon kuuluvan Julkisten hankintojen neuvontayksikön (JHNY) tuottamaa ohjeistusta julkisten hankintojen toteuttamisesta.

Oikeusrekisterikeskus – Hankintamenettelyote

Lisätietoa hankintamenettelyihin liittyvistä rikosrekisteriotteista (lähinnä EU-hankinnat) sekä niiden tilaamisesta.

Hankinta-Suomi – Valtiovarainministeriö (vm.fi)

Suomen ensimmäinen yhteinen kansallinen julkisten hankintojen strategia.

Apua tarjouksen tekemiseen

Pääkaupunkiseudun Yrittäjät auttaa yrityksiä tarjousten tekemisessä ja muissa hankintoihin liittyvissä kysymyksissä.

Ole yhteydessä: Satu Grekin, hankintaneuvoja, puh. +358 50 5503488, satu.grekin@yrittajat.fi

Kirkkonummen kunnan hankintayksikön yhteystiedot

Mikäli haluat lisätietoa Kirkkonummen kunnan hankinnoista, lähetä kysymyksesi osoitteeseen: hankinta@kirkkonummi.fi. Vastaamme sinulle mahdollisimman pian.

Puhelinvaihteen numero on 09 29671. Puhelinvaihde palvelee klo 8.30–15.30.